Kayseri'de Uyuşturucuyla Mücadele Günü'nde Sporla Farkındalık Etkinliği
26 Haziran Uluslararası Uyuşturucuyla Mücadele Günü kapsamında Kayseri'de düzenlenen spor etkinliklerinde gençler hem yarıştı hem de bağımlılığa karşı farkındalık mesajı verdi.
Kayseri’de 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucuyla Mücadele Günü dolayısıyla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Yeşilay Şube Başkanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü iş birliğiyle farkındalık etkinliği düzenlendi.
Atatürk Spor Kompleksi Atletizm Pisti Yan Açık Sahada gerçekleştirilen programda, gençlere zararlı alışkanlıklardan uzak, sağlıklı ve bağımlılıktan arınmış bir yaşam bilinci kazandırılması hedeflendi.
Etkinlikler voleybol müsabakalarıyla başlarken; futbol, badminton, dart ve okçuluk turnuvalarıyla devam etti. Kıyasıya mücadelelere sahne olan organizasyonda izleyiciler de keyifli anlar yaşadı.
Sporun birleştirici gücünün ön plana çıktığı programda, katılımcılar arasında dostluk ve kardeşlik duyguları güçlenirken, bağımlılıkla mücadele konusunda da önemli bir farkındalık oluşturuldu.
Program, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı’nın etkinlik alanındaki stantları ziyaret etmesi ve katılımcılarla çekilen toplu hatıra fotoğrafı ile sona erdi.