Kayseri'de Görevli Polis Memuru Elazığ'da Hayatını Kaybettİ
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü KOM Şube'de görev yapan polis memuru Fehmi Öcaloğlu, memleketi Elazığ'da geçirdiği rahatsızlık sonucu yaşamını yitirdi. Öcaloğlu, Keban ilçesinde son yolculuğuna uğurlandı.
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Fehmi Öcaloğlu, memleketi Elazığ’da geçirdiği rahatsızlık sonucu hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, yeğeninin düğünü için izin alarak Elazığ’a giden Öcaloğlu, dün akşam saatlerinde rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Yapılan kontrollerde mide delinmesi teşhisi konulan Öcaloğlu, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı.
Öcaloğlu’nun cenazesi, ailesi tarafından teslim alınarak Elazığ’ın Keban ilçesine bağlı Beydeğirmeni köyüne getirildi. Burada kılınan cenaze namazına ailesi, yakınları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Polis memuru Fehmi Öcaloğlu, cenaze namazının ardından toprağa verildi.
Bakmadan Geçme