Onurcan Piri, Kayserispor'a Veda Etti
Kayserispor'un tecrübeli kalecisi Onurcan Piri, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla sarı-kırmızılı kulübe veda etti.
Kayserispor forması giyen kaleci Onurcan Piri, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla sarı-kırmızılı ekipten ayrıldığını duyurdu. Üç sezon boyunca Kayserispor'da görev yapan tecrübeli file bekçisi, kulübün hayatında her zaman özel bir yere sahip olacağını ifade etti.
Kayseri'de yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu değer vereceği dostluklar da edindiğini belirten Piri, birlikte çalıştığı kulüp başkanlarına, teknik direktörlere, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür etti. Taraftar grubu Kapalıkale'ye de özel olarak teşekkür eden deneyimli kaleci, her koşulda yanında olan destekçilerin kendisinde önemli izler bıraktığını kaydetti.
Kulüp çalışanlarını 'gizli kahramanlar' olarak nitelendiren Piri, emekleriyle kulübün ayakta kalmasında büyük pay sahibi olan tüm personele minnet duyduğunu dile getirdi.
Futbolda ayrılıkların kaçınılmaz olduğunu vurgulayan Onurcan Piri, Kayserispor'a bundan sonraki süreçte başarılar dileyerek mesajını, 'Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın' sözleriyle tamamladı.