• Haberler
  • Spor
  • Kayseri'de Voleybol Gelişim Ligi tamamlandı

Kayseri'de Voleybol Gelişim Ligi tamamlandı

Kayseri'de ilk kez düzenlenen 2025-2026 Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu'nda oynanan final karşılaşmalarıyla sona erdi.

Kayseri’de bu yıl ilk kez düzenlenen 2025-2026 Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmalarıyla sona erdi.

Sezon boyunca 47 takımın mücadele ettiği organizasyonda, final müsabakalarının ardından dereceye giren ekipler ödüllerini aldı. Ödüller, Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Yakup Deliktaş tarafından takdim edildi.

Turnuvaya adı verilen merhum Ömer Kesimci de organizasyon kapsamında anıldı. Törende, Kesimci’nin eşi Mevlüde Kesimci’ye çiçek takdim edildi.

Yetkililer, lig boyunca mücadele eden sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek organizasyonun başarıyla tamamlandığını ifade etti.

 
 
 
WhatsApp İhbar Hattı
0533 235 81 25
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!
Haber Yeni Gündem - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme