Kayseri'de ilk kez düzenlenen 2025-2026 Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu'nda oynanan final karşılaşmalarıyla sona erdi.
Kayseri’de bu yıl ilk kez düzenlenen 2025-2026 Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmalarıyla sona erdi.
Sezon boyunca 47 takımın mücadele ettiği organizasyonda, final müsabakalarının ardından dereceye giren ekipler ödüllerini aldı. Ödüller, Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Yakup Deliktaş tarafından takdim edildi.
Turnuvaya adı verilen merhum Ömer Kesimci de organizasyon kapsamında anıldı. Törende, Kesimci’nin eşi Mevlüde Kesimci’ye çiçek takdim edildi.
Yetkililer, lig boyunca mücadele eden sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek organizasyonun başarıyla tamamlandığını ifade etti.
Yukarıdaki arama formları aracılığı ile Haber Yeni Gündem arşivinde kelime, içerik, konu araması yapabilir veya gün-ay-yıl formatında tarih girerek tarihe göre haberleri listeleyebilirsiniz.
Çerez Bildirimi
Sitemizde, daha yüksek bir kullanıcı deneyimi sunmak ve deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla, Gizlilik Politikası, Çerez Politikası ve KVKK Aydınlatma Metni sayfalarında belirtilen maddelerle sınırlı olmak üzere ve ilgili yasal düzenlemeler çerçevesinde çerezler kullanıyoruz.