Kayseri'de Tehlikeli Motosiklet Kullanımına 46 Bin TL Ceza

Trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde motosiklet kullandığı tespit edilen sürücüye 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine ve motosikletine 60 gün süreyle el konuldu.

Kayseri'de trafiği tehlikeye düşürecek şekilde motosiklet kullandığı tespit edilen sürücüye idari para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetim ve incelemelerde, bir motosiklet sürücüsünün trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullandığı belirlendi. Ekipler tarafından kimliği tespit edilen sürücü hakkında Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri kapsamında işlem yapıldı.

Yapılan işlemler sonucunda sürücüye toplam 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine 60 gün süreyle el konuldu. Motosiklet de 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Bakmadan Geçme