Başkan Palancıoğlu Gökkent'te Vatandaşları Dinledi

Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, 'Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor' programı kapsamında Gökkent Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi.

Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmayı amaçlayan 'Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor' programı kapsamında Gökkent Mahallesi sakinleriyle buluştu.

Programa Melikgazi Belediyesi başkan yardımcıları, birim müdürleri, teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcileri de katıldı. Toplantıda mahalle sakinlerinin talep, öneri ve beklentileri dinlenirken, ilçede yürütülen çalışmalar hakkında da bilgi verildi.

Melikgazi'nin 600 bin nüfuslu büyük bir ilçe olduğunu belirten Başkan Palancıoğlu, 58 mahallede yoğun bir hizmet çalışması yürüttüklerini ifade etti. Eğitim, sağlık, sosyal alanlar ve altyapı yatırımlarına dikkat çeken Palancıoğlu, belediye olarak birçok alanda önemli projeler hayata geçirdiklerini söyledi.

Kentsel dönüşüm çalışmalarına da değinen Başkan Palancıoğlu, bugüne kadar 8 bin 500 dairenin dönüşümünü gerçekleştirdiklerini belirterek, ilçenin geleceği için çalışmaların devam edeceğini ifade etti.

Melikgazi'nin yeşil alanlarını artırmaya yönelik çalışmalara da dikkat çeken Palancıoğlu, 'Fidan değil ağaç dikiyoruz' anlayışıyla hareket ettiklerini ve ilçenin hızla yeşillendiğini söyledi.

Vatandaşlarla yapılan buluşmaların önemine vurgu yapan Başkan Palancıoğlu, Melikgazi için istişare ve ortak akıl anlayışıyla hizmet üretmeye devam edeceklerini belirterek programa katılan mahalle sakinlerine teşekkür etti.

Bakmadan Geçme